Amedspor Bayrağı Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nde Dalgalandı
Gündem

Amedspor Bayrağı Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nde Dalgalandı

2

TFF 1. Lig'i başarıyla tamamlayarak Süper Lig'e yükselme hakkı kazanan Amedspor'un sembol bayrağı, görkemli bir şekilde Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nde dalgalanmaya başladı. Bu anlamlı olay, kulübün elde ettiği büyük başarının bir kutlaması niteliğinde.

Amedspor Kulübü'nün resmi başvurusu üzerine, İstanbul Boğazı'nın incisi Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne kulüp bayrağının asılması talebi, Karayolları Genel Müdürlüğü tarafından onaylandı. Kurumdan kulübe iletilen resmi yazıda, Süper Lig'e çıkışın coşkusunu yansıtmak amacıyla bayrağın köprüye asılmasının uygun görüldüğü bilgisi paylaşıldı.

Karayolları Genel Müdürlüğü'nün yazısında, bayrağın Bölge Müdürlüğü tarafından belirlenecek uygun bir tarihte iki gün boyunca köprüde kalabileceği ifade edildi. Bu süreçte bayrağın boyutları, bağlanma yöntemi, asılma ve indirilme işlemleri gibi tüm detayların ilgili birimlerle koordineli bir şekilde yürütülmesi ve olası trafik aksaklıklarını önlemek amacıyla gerekli güvenlik önlemlerinin alınması şart koşuldu.

Öte yandan, Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne asılan Amedspor bayrağının herhangi bir olumsuz müdahaleye maruz kalmaması ve güvenliğinin sağlanması amacıyla emniyet güçleri de teyakkuza geçti. Gece boyunca köprü çevresinde görev yapan polis ekiplerinin, bayrağın yerinde kalmasını sağlamak için nöbet tuttuğu öğrenildi. Bu durum, kulübün elde ettiği başarının ne denli önemli görüldüğünü de gözler önüne serdi.

Paylaş

İlgili Haberler