Survivor Sahra'dan Eski Eşine Ağır Suçlamalar: "Ofise Gelip İlişkiye Başladılar"
Magazin

Survivor Sahra'dan Eski Eşine Ağır Suçlamalar: "Ofise Gelip İlişkiye Başladılar"

4

Survivor yarışmasıyla geniş kitlelerce tanınan Sahra Işık, özel hayatına dair yaptığı çarpıcı açıklamalarla magazin gündemine bomba gibi düştü. Eski eşi İdris Aybirdi ile yaşadığı boşanma sürecinin ardından ilk kez bu kadar detaylı konuşan Işık, evlilikleri boyunca maruz kaldığı iddia edilen zorlukları ve ihanet iddialarını gözler önüne serdi. Uzun süre sessizliğini koruyarak özel hayatına dair detayları paylaşmaktan kaçınan Işık, artık bu konularda kamuoyunu aydınlatma kararı aldığını belirtti. Bu açıklamalar, sosyal medyada kısa sürede geniş yankı buldu ve pek çok yorumu da beraberinde getirdi.

Işık, yaptığı açıklamalarda eski eşinin kendisini psikolojik baskı altına aldığını ve bazı olayların kendisini derinden yaraladığını ifade etti. Boşanma kararının ardından ortaya çıkan bazı gerçeklerin kendisi için oldukça yıpratıcı olduğunu dile getiren Sahra Işık, bu sürecin hem kendi ruh sağlığını hem de küçük çocuğunun yaşamını olumsuz etkilediğini vurguladı. Yaşadıklarının sadece buzdağının görünen yüzü olduğunu ima eden Işık, bu detayları paylaşma nedeninin, yaşadığı adaletsizliğe dikkat çekmek olduğunu söyledi.

Sahra Işık, sosyal medya hesabından yayımladığı ve "Bunlar yaşadığım olayların fragmanı" diyerek nitelediği açıklamalarında, eski eşinin şirketini dizi çekimleri için kiraladığını ve bu süreçte tanıştığı bir oyuncuyla eşinin bir ilişkiye başladığını iddia etti. Kendi şirketinde gerçekleşen çekimlerin yoğunlaştığı dönemde, özellikle Ocak ayında hayatının en kötü doğum gününü yaşadığını belirten Işık, eşinin kendisine hakaret edip psikolojik şiddet uygulayarak evi terk ettiğini, o sırada 7 aylık olan bebeği Pamir'in yanında olduğunu söyledi. Bu olayın kendisi için bir dönüm noktası olduğunu ve o gün eşine boşanacağını söylediğini aktardı.

Boşanma sürecini sakin bir şekilde yönettiğini ancak sonrasında duydukları ve gördüklerinin kendisini şok ettiğini dile getiren Işık, kendisiyle iş yapan dizi oyuncusunun, eski eşiyle tanışıp ilişkiye başlamak için ofisine geldiğini öne sürdü. Bu kadının, kendisini sosyal medyada takipten çıkıp bebeğinin hesabına kadar her yerden engellediğini belirten Sahra, sezgilerinin güçlü olmasına rağmen o dönem tek amacının eşinden kurtulup çocuğuyla huzurlu bir yaşam kurmak olduğunu ifade etti. İlişkinin başladığı dönemde eşiyle yoğun mesajlaşmalarının durduğunu, kadının ofise geldiği zamanları hatırladığını ve defalarca sorduğunda eşinin kendisini manipüle ederek üstünü kapattığını anlattı. O dönemde yorgunluk ve sevgi bağından dolayı gerçekleri görmekte zorlandığını, sağlıklı düşünemediğini ve "Melek gibi bir bebeğimiz var, bu kadarı olmaz" diyerek kendini kandırdığını söyledi. Ayrıca, en zor zamanlarında bile kredi kartının iptal ettirildiğini, maddi durumu iyi olmasına rağmen tüm haklarının hiçe sayıldığını ve nafaka konusunda bile hesap yapıldığını belirterek, Amerika tatili öncesinde kredi kartının iptal edilmesinin bardağı taşıran son damla olduğunu ekledi. Kendisine yönelik hakaret ve küçümsemelere maruz kaldığını belirten Işık, kimseyi karalamak gibi bir niyeti olmadığını, ancak daha fazla üzerine gelinmesi durumunda tüm gerçekleri açıkça ortaya dökeceği konusunda herkesi uyardı.

Paylaş

İlgili Haberler